21 травня
Тема: Заповідники. Заказники. Національні парки. Значення для забезпечення природи Землі
1.§48 опрацювати
2. Відео по темі уроку
1. Асканія Нова
2. Поліський заповідник
Подорож по Заповідниками України
22 травня
Віртуальна екскурсія до краєзнавчого музею
Екскурсія до Київського зоопарку
15 травня
Тема: Охорона природи.Червона книга.
Практична робота: Складання Червоної книги своєї місцевості
1.§47 опрацювати
2. Виконати практичну роботу Ст.185.
Виконану роботу надіслати на електронну адресу yliaisichenko@gmail.com чи вайбер
3. На 21.05 (останній урок) готуйте навчальний проект "Смітити не можна переробляти"(про друге життя побутових речей) ст.189
3. На 21.05 (останній урок) готуйте навчальний проект "Смітити не можна переробляти"(про друге життя побутових речей) ст.189
14травня
Практична робота: Дослідження екологічних проблем своєї місцевості
Завдання для тих, хто не виконав !
Складіть і оформліть розповідь "Як нашу планету зробити щасливою"
або дайте розгорнуту відповідь на питання:
Які екологічні проблеми є в нашій місцевості і як саме їх можна вирішити?
або дайте розгорнуту відповідь на питання:
Які екологічні проблеми є в нашій місцевості і як саме їх можна вирішити?
8 травня
Екологічні проблеми та їх розв'язання. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості
1.§46 опрацювати
3. Перевірте Ваші знання код доступу 738988
відкривши посилання
join.naurok.ua
4. Складіть і оформліть розповідь "Як нашу планету зробити щасливою". Завдання на 14. 05
3. Перевірте Ваші знання код доступу 738988
відкривши посилання
join.naurok.ua
4. Складіть і оформліть розповідь "Як нашу планету зробити щасливою". Завдання на 14. 05
join.naurok.ua
4. Складіть і оформліть розповідь "Як нашу планету зробити щасливою". Завдання на 14. 05
7 травня
Людина - частина природи. Зміни в природі, що виникають внаслідок діяльності людини та природних чинників.
1.§45 опрацювати
30 квітня
Підсумковий урок за темою "Планета Земля як середовище життя"
Навчальний проект "Вирощування рослини з насінини"
1.Оформити і здати:
навчальний проект "Вирощування рослини з насінини";
Дослідження екосистеми своєї місцевості
2. Діти, які виконали всі тести, робили спостереження, підсумковий тест НЕ РОБІТЬ
2. Діти, які виконали всі тести, робили спостереження, підсумковий тест НЕ РОБІТЬ
Код доступу 717259
відкривши посилання
join.naurok.ua
join.naurok.ua
24 квітня
Екосистеми
1.§44 опрацювати.
2.Відео по темі уроку
Всі завдання для всіх!
3. Перевірте як ви засвоїли матеріал, виконайте тест 1 раз
Код доступу 596420
4. Ст. 172 завдання Сторінка природодослідника.
За наведеним алгоритмом зробіть спостереження за екосистемою своєї місцевості (природною або штучною), оформіть роботу, добавте фото.
Роботи надсилайте на Вайбер або yliaisichenko@gmail.com
5. Готуйтесь до захисту проектів завчасно.
Насінині для проростання потрібен час. Тож не зволікайте - посійте!
Алгоритм спостереження по проекту Вирости рослину з насінини
Назва рослини.
Дата висіву насіння
Умови догляду
Дата, коли з'явилися сходи
На скільки см. рослина виросла протягом тижня
Ваші враження.
Фото
Ловіть відео з ідеями https://www.facebook.com/101931697921100/posts/175043173943285/?d=null&vh=e
Не пошкодуєте!
5. Готуйтесь до захисту проектів завчасно.
Насінині для проростання потрібен час. Тож не зволікайте - посійте!
Алгоритм спостереження по проекту Вирости рослину з насінини
Назва рослини.
Дата висіву насіння
Умови догляду
Дата, коли з'явилися сходи
На скільки см. рослина виросла протягом тижня
Ваші враження.
Фото
Ловіть відео з ідеями https://www.facebook.com/101931697921100/posts/175043173943285/?d=null&vh=e
Не пошкодуєте!
Ловіть відео з ідеями https://www.facebook.com/101931697921100/posts/175043173943285/?d=null&vh=e
Не пошкодуєте!
23 квітня
Тема Вплив на організм чинників живої природи. Взаємозв'язок між організмами. Співіснування організмів.
1.§43 опрацювати. Знати відповіді на питання в кінці параграфа.
2. Відео по темі уроку
3. Для учнів, які не пройшли тест Водне середовище
Код доступу 913152
🌍 До 50-го, ювілейного, Міжнародного дня Землі 22.04.20 Більше про історію свята за посиланням ↘️ https://nv.ua/ukr/ukraine/events/den-zemli-2020-shcho-potribno-znati-pro-cyu-podiyu-50081342.html
📰 У цей день кожен може зробити власний подарунок для Землі. Наприклад, прибрати біля свого будинку, посадити дерево, 1 день прожити без авто... Комусь може захотітися забрати з собою сміття після пікніка у лісі, або відмовитися від блокнотів, коли можна писати нотатки в телефоні. Може, хтось припинить роздруковувати усі підряд документи для одноразової демонстрації, якщо їх можна показати чи переслати адресатам електронною поштою, та читатиме більше електронних книг. Цікаво про збереження паперу, а отже, лісів, ось тут ➡️ https://www.google.com.ua/amp/s/ukr.media/world/390092/%3famp=1
🍁 Можливо, хтось не проходитиме байдуже, а пояснюватиме паліям сухого листя, що це - ніяке не сміття, а сміття - це кинуті повз кошик недопалки. Щоб почитати про геніальний стартап українського школяра та виготовлення паперу з опалого листя замість вирубки лісів, заходьте сюди ▶️ https://nachasi.com/2018/05/23/valentyn-frechka-talk/
👑 Ймовірно, хтось прокинеться від сну, візьме приклад з шведської принцеси і почне прибирати за своїм собакою, щоб і самому мати можливість, і дати шанс людям без остраху відпочивати на траві. Нахилившись, щоб прибрати, будьте певні: з Вас корона не спаде 😉 Детальніше про це ↪️ https://kiev.pravda.com.ua/columns/573ab6d7f343c/
🦊 Якби ще ми перестали вбивати тварин заради смішної демонстрації псевдо статусу і зрозуміли, що на плечах знаходиться не тепле м’яке хутро, а кров і сльози безглуздо убитих звірят. Більше про це тут ⏩ https://life.pravda.com.ua/columns/2019/01/26/235289/
Як бачимо, казково красивих місць на нашій Землі так само багато, як і простору для Вашої фантазії у природоохоронній діяльності. 😃 Якщо раптом народженим цього року дітям не судилося дізнатися, що таке - біле Різдво та як їхні “предки” ліпили снігових баб, то залишимо їм принаймні змогу насолодитися піснею річки, величчю лісу, запахом сосен, сонцем крізь крони, колосковою колисковою поля, веселим клекотом лелеки у гнізді, польотом чайки над нашим ставком... 🙏🏼
Код доступу 913152
відкривши посилання
📰 У цей день кожен може зробити власний подарунок для Землі. Наприклад, прибрати біля свого будинку, посадити дерево, 1 день прожити без авто... Комусь може захотітися забрати з собою сміття після пікніка у лісі, або відмовитися від блокнотів, коли можна писати нотатки в телефоні. Може, хтось припинить роздруковувати усі підряд документи для одноразової демонстрації, якщо їх можна показати чи переслати адресатам електронною поштою, та читатиме більше електронних книг. Цікаво про збереження паперу, а отже, лісів, ось тут ➡️ https://www.google.com.ua/amp/s/ukr.media/world/390092/%3famp=1
🍁 Можливо, хтось не проходитиме байдуже, а пояснюватиме паліям сухого листя, що це - ніяке не сміття, а сміття - це кинуті повз кошик недопалки. Щоб почитати про геніальний стартап українського школяра та виготовлення паперу з опалого листя замість вирубки лісів, заходьте сюди ▶️ https://nachasi.com/2018/05/23/valentyn-frechka-talk/
👑 Ймовірно, хтось прокинеться від сну, візьме приклад з шведської принцеси і почне прибирати за своїм собакою, щоб і самому мати можливість, і дати шанс людям без остраху відпочивати на траві. Нахилившись, щоб прибрати, будьте певні: з Вас корона не спаде 😉 Детальніше про це ↪️ https://kiev.pravda.com.ua/columns/573ab6d7f343c/
🦊 Якби ще ми перестали вбивати тварин заради смішної демонстрації псевдо статусу і зрозуміли, що на плечах знаходиться не тепле м’яке хутро, а кров і сльози безглуздо убитих звірят. Більше про це тут ⏩ https://life.pravda.com.ua/columns/2019/01/26/235289/
Як бачимо, казково красивих місць на нашій Землі так само багато, як і простору для Вашої фантазії у природоохоронній діяльності. 😃 Якщо раптом народженим цього року дітям не судилося дізнатися, що таке - біле Різдво та як їхні “предки” ліпили снігових баб, то залишимо їм принаймні змогу насолодитися піснею річки, величчю лісу, запахом сосен, сонцем крізь крони, колосковою колисковою поля, веселим клекотом лелеки у гнізді, польотом чайки над нашим ставком... 🙏🏼
З кожним роком екологічна криза на планеті лише збільшується. І результат – вимирання окремих видів тварин, яких неможливо зберегти в умовах штучного розведення.
Огляд тварин, яких ми більше ніколи не побачимо.
Карликові бегемоти

Свого часу це були унікальні мешканці Мадагаскару. Ззовні вони схожі на гіпопотамів, але значно меншого розміру. Певний період учені вважали, що ці тварини вимерли ще тисячу років тому.

Проте було доведено, що їхні пращури існували на острові у невеликій кількості включно до 1990-х років. Після цього карликових бегемотів більше не зустрічали в умовах дикої природи. Цих тварин спробували відновити. І зараз у світі продають рідкісні екземпляри декоративних бегемотів. Проте вони не мають нічого спільного зі справжніми мадагаскарськими тваринками.
Китайські річкові дельфіни

Ці дельфіни раніше мешкали в річці Янцзи, у Китаї. Їх називали “байцзи”, або білі дельфіни. Кількість прісноводних китайських дельфінів різко зменшилася в 1970 році, оскільки китайці почали активно використовувати річку для вилову риб у промислових масштабах. Смерть останнього дельфіна була зафіксована в 2002 році.
Яванський тигр
Назва тварини походить від назви острову, на якому він мешкав. Це був крихітний підвид тигрів. Коли кількість населення індонезійського острова збільшилася, під рисові плантації було масово вирублено ліси. Окрім втрати житла, яванським тиграм загрожувала діяльність браконьєрів. У 1993 році офіційно оголошено, що яванські тигри вимерли.

Чорний носоріг
На африканському континенті донедавна мешкало два види носорогів — білі та чорні. Проте західний чорний носоріг був повністю винещений мисливцями-браконьєрами за його особливо цінну шкіру. У 2013 році тварина офіційно оголошена вимерлим видом.

Тайванський димчатий леопард
Вважається рідкісним підвидом димчатого леопарду. Під час масового вирублення лісів на острові середовище існування для тварини було знищено. Офіційно ці леопарди вважаються вимерлими з 2004 року.

Китайський веслоніс
Величезна прісноводна риба. Місцеві мешканці її ще називали рибою-меч. У довжину тварина досягала 7 м. Веслоніс мешкав у водах річки Янцзи, харчувався дрібною рибою, ракоподібними. Через масовий вилов, будівництво дамб, а також забруднення природних умов існування веслоніс зник і вважається вимерлим видом. Зник веслоніс у період між 2005 та 2010 роками.

Тюлень-монах
Останній раз цю рідкісну тварину було помічено у водах Карибського басейну в 1952 році. Проте офіційно вимерлим видом тюленів-монахів було оголошено в 2008 році. У XVIII та XIX століттях європейці масово винищували цих тварин заради жиру. Він використовувався для створення мастила для ламп, верстатів.

Піренейський козеріг
У 2000 році було оголошено про вимирання виду. Останній представник піренейських козерогів загинув під час падіння дерева на тварину. Вчені взяли зразок ДНК та спробували клонувати тварину. Але народжене дитинча швидко померло через численні вроджені дефекти.
Готуйтесь до захисту проектів
Алгоритм спостереження по проекту Вирости рослину з насінини
Назва рослини.
Дата висіву насіння
Умови догляду
Дата, коли з'явилися сходи
На скільки см. рослина виросла протягом тижня
Ваші враження.
Фото
Якщо немає можливості проростити насінину:подумайте і зробіть фото Пробудження природи
Алгоритм спостереження по проекту Вирости рослину з насінини
Назва рослини.
Дата висіву насіння
Умови догляду
Дата, коли з'явилися сходи
На скільки см. рослина виросла протягом тижня
Ваші враження.
Фото
Якщо немає можливості проростити насінину:подумайте і зробіть фото Пробудження природи
17 квітня
Тема Грунтове середовище
1.§42 опрацювати. Знати відповіді на питання в кінці параграфа.
2.відео по темі
3.перевірте свої знання
16 квітня
Тема Водне середовище
1.§41 опрацювати. Знати відповіді на питання в кінці параграфа. ст.156.
5 питання- письмово(можна аудіо чи відео - телефонуємо) у вигляді невеликої екскурсії по водоймі і знайомства з її мешканцями
2.відео по темі
3. Цікаве відео
10 квітня.
1.§40 опрацювати. Знати відповіді на питання на ст.151. 5 питання- письмово
2.відео по темі
3. Підсумки записати.
Дослід і спостереження проведіть за можливістю ( ст. 150-151)
5. Практичну роботу за 2.04 по темі Найпоширеніші отруйні організми можно виконати як тест (хто ще не зробив) Код доступу 421743
9 квітня
1.§39 опрацювати
відео по темі уроку
2. Виконайте дослід і складіть кросворд - завдання на ст.146. Фото роботи надсилайте у Вайбер.
Кросворд запропонуйте розгадати своїм рідним.
3. Цікаве відео
1.§39 опрацювати
відео по темі уроку
2. Виконайте дослід і складіть кросворд - завдання на ст.146. Фото роботи надсилайте у Вайбер.
Кросворд запропонуйте розгадати своїм рідним.
3. Цікаве відео
відео по темі уроку
2. Виконайте дослід і складіть кросворд - завдання на ст.146. Фото роботи надсилайте у Вайбер.
Кросворд запропонуйте розгадати своїм рідним.
3. Цікаве відео
02.04. 2020
Природознавство 5 кл.
1. Перегляньте цікаве відео https://www.facebook.com/groups/1507432896219284/permalink/2237157329913500/
2. Виконайте практичну роботу на ст.136. Зробіть висновки.
4. Пройдіть тест Код доступу 657162
відкривши посилання
5. Підготуйте цікаву інформацію про отруйні організми (за можливості)
1. Перегляньте цікаве відео https://www.facebook.com/groups/1507432896219284/permalink/2237157329913500/
2. Виконайте практичну роботу на ст.136. Зробіть висновки.
4. Пройдіть тест Код доступу 657162
відкривши посилання
5. Підготуйте цікаву інформацію про отруйні організми (за можливості)
03.04. 2020
Природознавство 5 кл.
1§ 38 опрацювати матеріал, підсумки запишіть.
2. Письмово дати відповідь на 6 запитання в кінці параграфа.
4. Відео до Дня птахів https://www.facebook.com/groups/1507432896219284/permalink/2237729396522960/
1§ 38 опрацювати матеріал, підсумки запишіть.
2. Письмово дати відповідь на 6 запитання в кінці параграфа.
4. Відео до Дня птахів https://www.facebook.com/groups/1507432896219284/permalink/2237729396522960/
Природознавство
1.§ 35 опрацювати.
2. Письмово дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
3.Перегляньте цікаве відео
1.§ 35 опрацювати.
2. Письмово дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
3.Перегляньте цікаве відео
2. Письмово дати відповіді на запитання в кінці параграфа.
3.Перегляньте цікаве відео
Цікаві факти про комах
Цікаві факти про комах
19.03.2020
Природознавство 5 кл.
1.§ 36 опрацювати.
2. Письмово дати відповіді на 2., 4., 5. запитання в кінці параграфа.
3.Намалюй в зошит будову шапинкового гриба
4 Онлайн завдання Гриби
5.Вікторина про гриби
1.§ 36 опрацювати.
2. Письмово дати відповіді на 2., 4., 5. запитання в кінці параграфа.
3.Намалюй в зошит будову шапинкового гриба
4 Онлайн завдання Гриби
5.Вікторина про гриби
2. Письмово дати відповіді на 2., 4., 5. запитання в кінці параграфа.
3.Намалюй в зошит будову шапинкового гриба
4 Онлайн завдання Гриби
5.Вікторина про гриби
Про гриби
Про гриби
https://www.facebook.com/groups/1507432896219284/permalink/2237157329913500/
Цікаві факти про птахівhttps://www.facebook.com/groups/1507432896219284/permalink/2237729396522960/
Бактерії https://m.facebook.com/groups/1507432896219284?view=permalink&id=2241167972845769
Як рухається Земля
ГордістьУкраїни
https://youtu.be/uKNrXAMomtI
Бактерії https://m.facebook.com/groups/1507432896219284?view=permalink&id=2241167972845769
Як рухається Земля
Як рухається Земля
ГордістьУкраїни
https://youtu.be/uKNrXAMomtI20.03.2020
Природознавство 5 кл.
1.§ 37 опрацювати.
2. Письмово дати відповіді на 2., 4., 5. запитання в кінці параграфа.
3. Онлайн завдання Рослини
Перевір свої знання з теми Тварини
1.§ 37 опрацювати.
2. Письмово дати відповіді на 2., 4., 5. запитання в кінці параграфа.
3. Онлайн завдання Рослини
Перевір свої знання з теми Тварини
2. Письмово дати відповіді на 2., 4., 5. запитання в кінці параграфа.
3. Онлайн завдання Рослини
Перевір свої знання з теми Тварини
Коментарі
Дописати коментар